Facilitator: Materiaalbeheer


Materiaalbeheer

E2e beschikt over een configureerbare oplossing die de opdrachtgever in staat stelt het uitlenen van materialen te beheren.


De toepassing voor de uitleendienst bevat volgende functies:

  • Het boeken van reservaties van materialen a.d.h.v. een catalogus en gebruiksvriendelijk beschikbaarheidsoverzicht
  • Het beheren van reservaties (wijzigingen etc..)
  • Het beheren van de artikelen (catalogus)
  • Het beheren van klanten

 

Het reserveren is zeer eenvoudig en verloopt stapsgewijs

STAP 1: INVULLEN VAN DE GEGEVENS

  • De gegevens van de huurder
  • De gewenste periode
  • Het tijdstip van ophalen/inleveren
  • De type activiteit


materiaalbeheer

 

STAP 2: MATERIALEN SELECTEREN

De klant krijgt een scherm waar hij materiaal kan uitkiezen uit verschillende categorieën zoals bv: podiumelementen, panelen, podiums, nadars,…..
Men kan vanuit de categorie het gewenste artikel en aantal selecteren en kan via de kalender meteen vaststellen of het artikel nog beschikbaar is en ze al dan niet selecteren.

 

STAP 3: PRIJSBEREKENING

De prijs wordt berekend op basis van de ingevoerde gegevens en de mogelijkheid bestaat een globale korting te geven (als een % of als een vast bedrag).
Hierop volgt een bevestiging van de reservatie met een overzicht op scherm en printvriendelijke versie +  bevestigingsmail.

 

materiaalbeheer2

 

MOGELIJKE UITBREIDINGEN

Toepassen van de module op de site
De module voor materiaalreservaties kan ontsloten worden via de website. We zorgen ervoor dat deze opgezet wordt in de look and feel van uw gemeente en dat de gebruikers via de site een reservatie aanvraag kunnen plaatsen.

Koppeling met boekhoudpakket

Dit is mogelijk maar hangt af van de nood en de gebruikte software.

Koppeling aan een evenementenloket

Het loket is een “centrale plaats” waar een burger, bedrijf of vereniging terecht kan om alle aspecten mbt de organisatie van een evenement te regelen en de status te raadplegen.
De gemeente kan van haar kant aan de hand van het loket de verschillende dossiers gemakkelijk opvolgen.

 

Vragen?

U ziet de voordelen van het systeem maar heeft toch nog enkele vragen? Wij komen graag vrijblijvend bij u langs voor een korte demonstratie en om al uw vragen te beantwoorden.

Klik hier

 

 
advies-badge02online_support_e2e
handleidingen
.be DNS Agent Logo

 
logo
 

Status

E-mail icon-caution
Ons datacenter icon online
Staging omgeving icon_online
Belgacom icon_online
Telenet icon_online
Telefoon e2e icon online